Прокол под жд дорогой |
А так как наша строительная компания уже много раз выполняла подобные работы при прокладке трубопроводов различного назначения и ВОК, в этой статье хочу поделиться приобретенным опытом.
Разумеется, все ниже написанное относится к украинским реалиям, но думаю в России тоже самое, только службы по другому называются.
Начнем.
Самая распространенная необходимость - проложить частному оператору волоконно-оптический кабель через железную дорогу.
Порядок действий по пунктам:
1. Пишем письмо:
«___________________ залізниця»
Щодо видачі ТУ
Шановний _______ ________ич!
По об’єкту проектування та будівництва лінійно-кабельних споруд волоконно-оптичної лінії зв’язку «___________________» планується перетин методом направленого-горизонтального буріння, пілотною свердловиною dу=100 з подальшою протяжкою в ній 2-х поліетиленових трубок Ø 40 (основна та резервна) та волоконно-оптичного кабелю (ВОК) залізничних доріг Південно-Західної залізниці.В зв’язку із вищевказаним, прошу Вас дати вказівку на роботу комісії по вибору місць перетинів на Км. 49+840 м. перегону ____________ перетинів на перегоні ____________ без прив’язки до кілометражу залізниці (відсутні кілометрові стовпчики, електричні опори, опори зв’язку) та 1 перетин відгалуження залізниці в напрямку сіл _________________- від основного ходу перегону _____________, без прив’язки до кілометражу залізниці. Всього 4 перетини.
На окремих дільницях, згідно ситуаційного плану креслення _________________планується прокладання кабелю параллельно залізниці, але поза межами відводу дороги.
Щодо погодження місцевих органів самоврядування, то вони будуть надані пізніше, під час роботи комісії.
Вивезення комісії на місця перетинів планується власним автотранспортом.
Додаток: ситуаційний план креслення _____________1 арк., 1 прим., гарантійний лист за № ___________від __________р., щодо відсутності претензій до залізниці у випадку проведення залізницею робіт в зоні перетину в межах відводу залізної дороги 1 арк. 1 прим.; фотофіксація місць перетинів, перетин №1 на Км. 49+840 м. перегону _________1 арк. 1 прим.; перетин № 2 перегону ________________1 арк., 1 прим., перетин № 3 відгалуження залізниці від перегону _____________1 арк., 1 прим., перетин № 4 перегону _________________1 арк., 1прим. Всього 6 аркушів.
З повагою, директор ______________
2. Комиссия
Про бюрократизм царящий на железке говорить не буду, сами знаете, поэтому будьте готовы, что на Ваше письмо ответ будет дан спустя месяца 3-4, а то и пол года. Причем будут выставляться различные дополнительные требования типа фотофиксация местности и т.д..Стоимость будет варьироваться от их тарифов, поэтому определенно сказать трудно. Может быть и 5 и 10 и 15 000 грн.
В конце концов, после оплаты естественно, Вам придет вот такое письмо о выезде комиссии.
3. Результаты комиссии.
После выезда комиссии на место, Вы получаете вот такой Акт.4 Технічні умови
Остается ждать выдачу технических условий. Вот примерно таких:
Технічні умови на проектування перетину залізничної колії волоконно-оптичною лінією зв'язку (ВОЛЗ) на 6 км пк 10 перегону ____________, З км пк 10 перегону __________, 13 км пк 9 перегону _____________
2. Перетини колії та смуги відведення залізниці лінією ВОЛЗ виконати на відмітках:
- 5 км + 987 м перегону _________
- 2 км + 963 м перегону _____________
- 12 км + 890 м перегону ___________
3. В межах смуги відведення комунікації укласти в захисному неметалевому футлярі. Мінімальний внутрішній діаметр футляру слід приймати на 200 мм більше діаметру робочої труби.
4. Глибина заглиблення від підошви рейки до верху захисного футляру повинна бути не менше 1,5 м, глибина заглиблення від підошви насипу або водовідвідної канави до верху захисного футляру повинна бути не менше 1,0 м (п.12.11 ДБНВ.2.3-19-2008С.65).
5. Робочий котлован розташувати не ближче 10 метрів до основи насипу.
Відмітку дна котловану прийняти на 0,4 метри нижче низу прокладеного захисного футляру.
6. Відстань від кабельної лінії зв'язку до фундаменту найближчої опори
контактної мережі або опор поздовжнього електропостачання передбачити не менше 10 метрів.
7. Вибір та будівництво робочого котловану, для виконання проколу
залізничного полотна, передбачити з боку розташування траси магістральних
кабелів зв'язку та СЦБ на відстані не менш 2,0 метрів від трас зазначених кабелів.
Робота механізмів з риття землі ближче 2м до кабельних трас забороняється.
8. Передбачити прокладання лінії ВОЛЗ під існуючими кабельними трасами на глибині не менш ніж 0,5 м у місці їх перетинання. Перед початком робіт не менше ніж за 3 доби викликати представників ШЧ-7 та ЕЧ-3 для визначення глибини залягання існуючих кабельних трас методом шурфування силами будівельної організації.
9. В місці перетину залізничної колії лінією ВОЛЗ встановити на обочині
покажчики перетину з телефонами диспетчера власника ВОЛЗ. Перехід позначити
покажчиками, стійкими до впливу навколишнього середовища.
10. Після завершення земляних робіт оформити акти на скриті роботи з представниками залізниці.
11. В місці перетину залізничної колії лінією ВОЛЗ проходить кабель ВОЛЗ, який знаходиться на балансі ТОВ „_______________". На схемах перетинів внести зміни щодо власника ВОЛЗ (замість ШЧ - ТОВ „__________________") Узгодити виконавчу документацію робіт з ТОВ „______________" за адресою:
04112, м. Київ,__________________ Надати їм листа з
зазначенням термінів виконання робіт по укладанню лінії ВОЛЗ.
12. В місці перетину на відмітці 2 км + 963 м перегону _______________
кабель ВОЛЗ буде перетинати 2 залізничні колії, одна з яких знаходиться на балансі
__________________Місце та умови перетину погодити з власником під'їзної
колії ____________________за адресою: ________________
13. До початку будівництва робочий проект та проект організації робіт
(ПОР) з перетину залізничної колії кабелем ВОЛЗ погодити в структурних
підрозділах: ______________дистанції колії (ПЧ-11), ______________ дистанції
сигналізації та зв'язку (ШЧ-7), ______________дистанції електропостачання (ЕЧ-6),
службах колії (П), сигналізації і зв'язку (Ш), електропостачання (Е), технічній
(НТО) управління ДП «_______________ залізниця».
14. Всі земельні та інші роботи в районі перетину залізничної колії
проводити в присутності представників: _________________
Для цього до початку робіт укласти з ними
договори про технічний нагляд за існуючими залізничними комунікаціями,
спорудами та обладнанням.
15. Витрати, пов'язані з виїздом представників віднести на рахунок Замовника.
16. Будівельні роботи виконати без пошкодження існуючих лісонасаджень у смузі відведення залізниці.
17. Дані технічні умови є основою для виконання проектної документації і не надають право на виконання будівельних робіт.
Дозволяється розпочинати будівельні роботи з перетину залізничних колій нетранспортними комунікаціями лише за наявності узгоджених та затверджених керівництвом залізниці документів:
- робочого проекту;
- проекту організації робіт;
- дозволу залізниці на виконання робіт;
- укладених договорів з структурними підрозділами ПЧ-11, ШЧ-7, ЕЧ-3 про
технічний нагляд за існуючими залізничними комунікаціями, спорудами та
обладнанням.
До прибуття представників залізниці виконання земляних робіт забороняється.
Попереджаємо, що особи, винні в ушкодженні кабельних мереж, притягуються до карної відповідальності згідно ст. 205 КК України.
18. Дані технічні умови дійсні протягом двох років.
5. Хеппи енд.
После получения ТУ можно приступать к выполнению работ(не забыть вызвать представителей).Если у Вас случайно до сих пор нет своей установки ГНБ, то прийдется искать, кто бы Вам сделал прокол. Желательно с опытом подобных работ.
Например наша фирма :)
Стоимость 1 метра ГНБ приблизительно.
Вот и все. Если помог кому-то, то всегда пожалуйста!